lördag 12 juli 2014

Petite Violette





Ja ni vet ju att jag besökte Malmö idag och Petite Violette. Så mycket fina saker! Jag ville shoppa så mycket men med snart kommande Göteborgsbesök så får man hålla i pengarna lite. Så plan B är ju att använda mig av deras webshop. Men så otroligt fin butik, det märks att alla produkter är beställa med kärlek, det finns inte en pryl som någon annan butik i närheten har- I LOVE IT! Det är lite gå in och backa ut men det passar så bra! Ägarinnan är en superhärlig Australienska som är sådär riktigt trevlig så man riktigt minns henne länge. Om jag shoppade något? Japp, ni ska få se!

Petite Violette, Davidhallstorg 1, Malmö var det ja! Eller http://www.petiteviolette.com/

2 kommentarer :

  1. Och jag som är i Malmö varje dag nästan hade ingen aning om den här lilla butiken - tack för tipset! Vilken härlig blogg du har :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland är det sådär.. att det är lite för nära för att man ska upptäcka det. Och tack för dina snälla ord om min blogg!

      Radera